Parro

In 2020 zijn wij gestart met het werken met ‘Parro’. Parro is een online omgeving waar leerkrachten en ouders met elkaar kunnen communiceren. Leerkrachten kunnen berichten sturen naar de hele klas, maar de leerkracht kan ook een persoonlijk gesprek met u starten via de Parro Chat. Ook kunt u als ouder contact leggen met de leerkracht.

Een nieuwe functie in Parro is dat u uw zoon/dochter kan ziek melden. Hiervoor kunt u ook telefonisch contact opnemen met de school en dan verwerken wij de ziekmelding. Het is daarbij wel belangrijk om dit vóór 08.30 te doen!

Daarnaast is het belangrijk dat uw kind dagelijks op tijd op school is! Onderwijstijd is kostbaar en wij zullen kinderen die te laten komen daarom noteren. Wanneer er vaak sprake is van te laat komen of afmelden zonder bericht (ongeoorloofd verzuim) dan neemt de directie contact op met u als ouder. Wanneer dit niet het gewenste effect heeft dan wordt de leerplichtambtenaar ingeschakeld.