SPIN

Stichting SPIN beheert in Noord 8 speeltuinen waar de Sterspelers er een van is. Het schoolplein van de Vijf Sterren is geïntegreerd in de speeltuin. Het is een avontuurlijke groene speeltuin waarin voor alle leeftijden wat leuks te spelen is. SPIN zorgt ervoor dat de spelmaterialen veilig zijn door dagelijkse controles en beheer. Zes dagen per week(in de wintertijd) is er een speeltuinleider die zorgt voor spelbegeleiding en activiteiten. Kinderen kunnen spelmateriaal komen lenen of lekker meedoen! De school, kinderopvang en buurtkinderen maken gebruik van het terrein. Samen zorgen we voor een veilige en leuke sfeer. Op vrijdag komt Sciandri vaak met ons sporten en in het weekend is DOCK vaak aanwezig voor de nodige beweging! Voor meer activiteiten en informatie klik naar www.stichting-spin.nl of loop eens binnen bij onze speeltuinleiders.