Buitenspelen

Ludios

Omdat wij werken met een continurooster, vraagt dit om een goede organisatie van het buitenspeel rooster en de pauzes van de leerkrachten. Om ons hierbij te ondersteunen en om voor de kinderen een mooi buitenspel aanbod neer te zetten, werken wij samen met Ludios. Hieronder stellen zij zich voor:

Wij zijn Ludios, het sportbedrijf voor een passend sport- en spelaanbod. Wij staan voor sport, spel & groei en willen een arbeidsmarkt creëren voor sportprofessionals. Zo verzorgen en ondersteunen wij Amos met bijvoorbeeld de tussen schoolse opvang. Als sportbedrijf zorgen wij ervoor dat scholen buitenspeel pauzes vol sport en spel activiteiten aangeboden krijgen.

Wij (Jordan & Sam) zien onze sportinstructeurs met veel plezier werken bij de scholen. De fijne samenwerking die wij hebben zorgt ervoor dat Ludiossers als sportinstructeur kunnen gedijen en zich kunnen focussen op een kwalitatief en leuk aanbod voor de leerlingen. Wij staan dan ook echt voor Plezier, Geluk en Vriendschap tijdens het aanbod van onze spellen.

Sportieve groet,

Ludios